ساندویچ پانل دیواری
نوشته شده توسط : kabirpanel

ساندویچ پانل دیواری کیفیت را تضمین می کنند :

سیستم های ساندویچ پانل دیواری ما با استفاده از فناوری و مواد درجه بالا تولید می شوند. این ساندویچ پانل دیواری برای کمک به ساخت و ساز سریع با مکانیزم تعمیر آسان طراحی شده اند. ساندویچ پانل دیواری برای تحقق نیاز مشتریان ، در طیف وسیعی از رنگ ، طرح و اندازه در دسترس هستند. ما همچنین ساندویچ پانل دیواری با ضخامت هسته های مختلف را برای پاسخگویی به نیازهای بهره وری انرژی ارائه می دهیم.برای ایجاد یک نمای متناسب با نیازها و خواسته های شما. ساندویچ پانل دیواری دارای هسته عایق پشم معدنی است و بهترین انتخاب ممکن می باشد.

مزایای مختلفی در رابطه با ساندویچ پانل دیواری وجود دارد، برای مثال به مقاومت در برابر آتش ، عایق حرارتی ، وزن پانل و غیره نیز تابلوهایی با ابعاد 150 میلی متر نیز وجود دارد.

ساندویچ پانل دیواری از ورق فلزی با روکش رنگی تشکیل شده است. هر دو صورت با انواع مختلفی از پروفایل های تزئینی موجود است. ساندویچ پانل دیواری عملکرد بسیار بالایی در برابر آتش دارند. ساندویچ پانل دیواری با توجه به واکنش آنها در برابر آتش و همچنین مقاومت در برابر آتش ، رتبه بندی می شود.

مشخصات ورق ساندویچ پانل دیواری:

ضخامت ورق گالوانیزه 0.5 میلی متر است ، از طرفی 2.75 گرم در متر مربع از فلز روی و ضخامت متوسط پوشش گالوانیزه در هر طرف حدود 20 میکرون است.

این ورق ها می توانند به رنگهای ساده و از پیش ساخته دمیده شوند.

ورق آلومینیوم با ضخامت 0.7 و 3105 آلیاژ ساده و از پیش رنگی با سه لایه ضخامت 20 میکرون است.

ورق  بکار رفته در ساندویچ پانل دیواری از جنس استیل مخصوص با افزودن آلیاژ روی و آلومینیوم است.  ضخامت ورق آلومینیوم در سطح بار پانل باید حداقل 0.5 میلی متر باشد

ساندویچ پانل دیواری بسیار متنوع هستند و می توانند از آن برای بام و به عنوان ساندویچ پانل دیواری استفاده شوند. تقاضای ساندویچ پانل دیواری برای دیوار و سقف در سالهای اخیر روز به روز در حال افزایش است برای ساخت و ساز ساختمان های تجاری و مسکونی ، انبارها ، انبارهای سرد ، موسسات آموزشی ، بازارها ، ساختمانهای اداری و غیره.ساندویچ پانل دیواری بخصوص در انبارها ، ساختمانهای صنعتی و تجاری (مراکز خرید ، مراکز ورزشی و غیره) استفاده می شود. چنین تابلوهایی همچنین به عنوان دیوارهای پارتیشن و دیوارهای باربری در انبارهای سرد قابل حمل کوچک ، در ساختمانهای مورد استفاده در اماکن ساختمانی و خارج از ساختمانها ساندویچ پانل دیواری استفاده می شود.

مجموعه بزرگی از رنگ ها و شکل های متنوع پانل امکان ساخت تعدادی از ساختمان های جالب مختلف را فراهم می آورد. ساندویچ پانل دیواری ممکن است به صورت عمودی و افقی مونتاژ شوند.  ساندویچ پانل دیواری که 1150 میلی متر سطح را پوشش می دهند ، با استفاده از پورت های مناسب مناسب ، امکان نصب سریع را برای انواع مختلف سازه فراهم می کند. اتصالات مخصوص زبان و شیار طراحی شده و دارای پروفایل خاص ، سفتی بسیار خوبی را تضمین می کند و کل ساختار را ضد حریق می کند.

ساندویچ پانل دیواری با استفاده از فناوری پیشرفته ترین تولید می شوند. با تشکر از خط تولید مدرن و کاملاً خودکار و پرسنل مجرب ، ما در زمینه کیفیت و استاندارد محصولات خود ( ساندویچ پانل دیواری) قادر به پاسخگویی به نیازهای مشتریان هستیم.





:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: